Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Που νε το πνεύμα οεο;!


Αίσχος τι να πω και μετά λέω γιατί δεν καταλαβαίνω ότι είναι Χριστούγεννα.Εδώ στο ίδιο μου (μας) το Blog μπαίνω και βλέπω κάτι καλοθοποδοσφεριστές.Είναι Χριστούγεννα λένε...Ναι εε πούντα ρε και δεν τα βλέπω!!!Εδώ και δυο τρία χρόνια δεν καταλαβαίνω Χριστούγεννα.Πες πέρυσι ήταν οι Πανελλήνιες είχα κάτι να ανησυχώ παραπάνω αλλά φέτος...Φυσικά δεν εννοώ τις δεκαπενθήμερες διακοπές αυτές φυσικά και τις καταλαβαίνω ειδικά φέτος που είναι ποιο αράξος από ποτέ η κατάστα...Αυτό το πνεύμα που λέτε το έχασα και δεν νομίζω να το ξανά βρω αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά...έχετε καμιά ιδέα.Παλιά τα Χριστούγεννα τα περίμενα για να κάνω τόσα πράγματα, με φίλους η χωρίς τώρα απλά αράζω με φίλους η χωρίς.Περίμενα τα Χριστούγεννα για τα δώρα...τώρα απλά δεν με νοιάζει αν θα πάρω δώρα...Πριν περίμενα τα κωλόπαιδα, που λέει ο λόγος,να πουν τα κάλαντα και να με ξυπνήσουν τώρα δεν έρχονται καν...καλά αυτό έχει και τα καλά του... Να να τωρα εγώ θα βάλω πολλές Χριστουγεννιάτικες εικόνες μπας και γίνει κάτι...


Τελικά ίσος αυτός ο Νομάρχης με κάνει να μπω στο Πνεύμα τον Χριστουγέννων...Nahhhh πάντως έχει πλάκα VIVA Σαλόνικα!!!!

Τίποτα δεν έγινε τέσπα δεν πειράζει...Θα ξανά προσπαθήσω του χρόνου...Προς το παρόν:
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Π.
-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Ε λοιπόν δεν ξέρω τι λέτε εσείς εμένα μου αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα.
Μου αρέσει το ότι όλη η πόλη στολίζεται περιμένω πως και τι τα δώρα μου,
Μου αρέσουν γενικά όλες αυτές οι προετοιμασίες γιατί για μένα αυτό είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων όλη αυτή η χαρά που πλημμυρίζει τον κόσμο οι φιγούρες του Αγίου Βασίλη που στολίζουν τους δρόμους η προσμονή των παιδιών να πουν τα κάλαντα το ότι την παραμονή των Χριστουγέννων μαζευόμαστε όλοι μαζί οι συγγενείς (που κάτω από άλλες συνθήκες δεν βρισκόμαστε) λέμε χαζομάρες για διάφορα θέματα, γελάμε κτλπ ...
Τήν παραμονή της πρωτοχρονιάς που πάλι μαζευόμαστε γλεντάμε και χορεύουμε (Οι άλλοι χορεύουν όχι εγώ)
όλα αυτά τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά που φτιάχνουμε ο στολισμός του δέντρου (έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις απ το στολισμό του δέντρου)
και γενικότερα όλη αυτή η κατά κάποιο τρόπο μαγική ατμόσφαιρα μου αρέσει πολύ.
Το μόνο πράγμα που μου λείπει είναι το να λέω τα κάλαντα (Το έκανα ως τα 16) οχι τόσο για τα χρήματα όσο για την ομορφιά του συγκεκριμένου εθίμου...
Όπως καταλάβατε η άποψη μου είναι εντελώς αντίθετη με του Πάνου αλλά δημοκρατία έχουμε ο καθένας λέει την γνώμη του και μπορείτε να την δεχτήτε η να την απορρίψετε....
Προς το παρόν από εμένα ευχές για
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με ΥΓΕΙΑ και ΑΓΑΠΗ

...........................................................................................................
Μ.



Πράξη 3ή στο Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο των νιάτων!!!

Επειδή τον τελευταίο καιρό (τις 2 τελευταίες μέρες) δεν πολύ παλουκώθηκα στον PC δεν είχα την ευκαιρία να διαβάσω το Post του συναδέλφου και συναγωνιστή θα έλεγα, αγαπητού κ.Μίλτου...
Μόλις τελείωσα την ανάγνωση είπα ο σκατ.... τι διάβασε αυτός!!!Δεν μπορεί λέω κάτι άλλο θα κατάλαβε και όντως έτσι ήταν.Πριν από λίγα λεπτά στον MSN τον Messenger μου είπε ότι κατάλαβε ότι με αυτό το post ήθελα να δείξω ότι τα Χριστούγεννα δεν έχουν νόημα...
Και λέω για να την πατισε ο συνάδελφος και συναγωνιστής , αγαπητός κ.Μίλτος θα την
επατήσουνε και άλλοι!
Το λεπόν με το post "Που είναι το πνεύμα οεο;!" ήθελα να πω η μάλλον να κάνω την παρατήρηση ότι...Η ζωή είναι ωραία με η χωρίς Xmas!
Τελικά τα Χριστούγεννα είναι για αυτούς που τα έχουν πραγματικά ανάγκη...και δυστυχώς είναι πολλοί...εγώ με το φτωχό μου το μυαλό θεωρώ ότι δεν είμαι ένας από αυτούς...Ουσιαστικά τα Χριστούγεννα είναι η χαλάρωση από το καθημερινό άγχος και ένας τρόπος να ξεφύγουμε από την ρουτίνα...Τα σπίτια στολίζονται για να μην είναι όπως κάθε μέρα, καλούμε ανθρώπους για να μην είμαστε "μόνοι" όπως κάθε μέρα κάνουμε διακοπές για να μην πάμε στην δουλειά όπως κάθε μέρα κάνουμε πολλά πράγματα για να μην κάνουμε πολλά πράγματα που θα κάναμε τις άλλες μέρες...
Με το post μου ήθελα να πω πως εγώ νιώθω...δεν ξέρω μα νιώθω σαν να ζω σε ένα κόσμο μαγικό και ονειρεμένο ...σε ένα κόσμο που δεν χρειάζεται τα Χριστούγεννα...γιατί πολύ απλά κάθε μέρα είναι Χριστούγεννα!
Κάθε μέρα προσπαθώ να την ζήσω ξεχωριστά ακόμα και αν κάνω ακριβώς τα ίδια πραγματα με τις άλλες μέρες.Κάθε φορά που πάω στη σχολή δεν κάθομαι να λέω θέλω επείγοντος διακοπές...γι 'αυτό άλλωστε και διάλεξα μια σχολή που λατρεύω...για να μην κάνω αγγαρεία κάθε φορά που πάω στο Σταθμό του Προαστιακού για Αθηνά...
Τέλος πάντων για να μην μας πάρει το πρωί με το Post ήθελα να πω ότι τα Χριστούγεννα δεν έχουν κάτι ειδικότερο αλλά ότι αν ξέρεις να ζεις την ζωή σου τα Χριστούγεννα δεν χρειάζονται για να ζήσης κάτι διαφορετικό μέσα στο χρόνο αν ξέρεις να ζείς το κάθε λεπτό της ζωής σου...

Υ.Γ : Απαραίτητη προϋπόθεση για να γράψεις όλες της παραπάνω μαλακίες είναι να μην είσαι καταπιεσμένος από κάποιων να κανείς κάτι και φυσικά να στα έχουν όλα στο χέρι όπως σε εμένα...αυτά...

-Όπως καταλάβατε η άποψη μου είναι εντελώς αντίθετη με του Πάνου αλλά δημοκρατία έχουμε ο καθένας λέει την γνώμη του και μπορείτε να την δεχτήτε η να την απορρίψετε....
-Ασε ρε....

Προσεχώς η ανασκόπηση της χρονιάς από τα νιάτα

Π.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα Χριστουγεννα δεν ειναι το ιδιο οπως οταν ειμαστε παιδια.Μεγαλωνουμε και διαπιστωνουμε την ασχημη οψη τους.Τιποτε δεν ειναι οπως τοτε.Ειναι θλιβερο που τις μερες αυτες μερικοι ανθρωποι ειναι πιο δυστυχισμενοι απο ποτε.