Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Ρε σεις χιόνισε τελικά!

Ρε σεις χιόνια έξω από το σπίτι!

Τελικά οι ειδήσεις είχαν δίκιο ήρθε το πολικό ψύχος δυστυχώς η ευτυχώς χωρίς τις πολικές αρκούδες και τους πιγκουίνους άμα λάχει!έριξε για τα καλά χιόνισε την Κυριακή εδώ στα ΒΠ αφού δεν έβλεπες στο 1 μετρό από την χιονοθύελλα (χα δεν θα υπερβάλλετε μόνο εσείς δελτία ειδήσεων!).Δεν μπορώ να πω όμορφα ήταν...αλλά λίγο ρε σεις ούτε ένα χιονοπόλεμο δεν προλάβαμε να παίξουμε...μόνο κάτι λυγά από μπαλκόνι σε μπαλκόνι κάτι σαν πολιορκία ρε παιδί μου!Τώρα τις τελευταίες μέρες έχει έναν ήλιο (!) και ένα καθαρό ουρανό άλλο πράμα ρε παιδί μου.Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα τον παγετό και ο παγετός έχει ως αποτέλεσμα τις τούμπες!Και η τούμπες είχαν σαν αποτέλεσμα να γεμίσουν τα νοσοκομεία με σακάτιδες που γλίστρησαν...ένας από αυτούς και ο θείος μου...επίσης ένα ωραίο γλίστρημα έκανε χτες ο Γιάννης που δυστυχώς δεν είδα Live ήμουν μερικά μετρά πίσω όταν περπατάγαμε με αποζημίωσε ώμος σαν θέαμα η τούμπα του φίλου και συναγωνιστή θα έλεγα Κώστα...περπατάγαμε και οι τέσσερις παράλληλα όταν ξαφνικά ακούσαμε "ΑΑΑΑΑ" και είδαμε τον Κώστα κατά γης να γελάει ε φυσικά ξεραθήκαμε όλοι στα γέλια χαχαχα!Τελικά το μόνο που έγινε από την κακοκαιρία ήταν να δούμε για λίγο άσπρες μέρες, να ξεχάσουν τα δελτία ειδισ... εεε εννοώ talk show των 20:00 τον Ζαχόπουλο τον κομιστή και τα ροζ DVD, τα παιδάκια, άχουτα μωρέ να μην, πάνε σχολείο και εγώ να μην δώσω σήμερα το τελευταίο μάθημα της εξεταστικής γαμώ την ατυχία μου μέσα...


Tέλος για να μην ξεχνιόμαστε μπορείτε να δείτε από την Basement Studios ένα χιονοπόλεμο με τα όλα του το "Snow Wars"!!


(τα χιόνια στο video είναι προπέρσινα και δεν έχουν καμία σχέση με τα τωρινά)

Δεν υπάρχουν σχόλια: