Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Παναθηναικάρες μου και ζήτω και όπα μου είστε...
















Μετά από 2 και κάτι χρόνια ο Παναθηναϊκός και πάλι στην κορυφή! Χρόνια που κάποιοι Παναθηναϊκάρες από την πολύ αγάπη που είχαν στην ομάδα δεν την άφηναν να πάρει πρωτάθλημα...Κατά την γνώμη ούτε ο Τζίγκερ που υποτίθεται δεν βάζει λεφτά ούτε φυσικά κανένας ΛΟΥΚΑ ΒΥΝΤΡΑ (ΟΕ ΟΕ ΟΕ) δεν είναι οι λόγοι που ο Παναθηναϊκός έδειχνε αυτά τα χάλια. Αλήθεια πόση Παναθηναϊκάρες θυμούνται ότι το 2004 (πριν 3 χρόνια ρε φίλε τι λες τώρα) σηκώσαμε το Ντάμπλ και μάλιστα ένα χρόνο μετά τι γενιά της "Ριζούπολις" γενιάς παιχτών που έχει στιγματιστεί όσο καμία άλλοι όσα χρόνια παρακολουθώ ποδόσφαιρο. Μπέσα τώρα ρωτήστε ένα Παναθηναϊκό από ποτέ έχει να πάρει πρωτάθλημα και θα σου πει ότι έχει να πάρει πρωτάθλημα 10 χρόνια και φυσικά ποιος φταίει ο Τζίγκερ που δεν βάζει λεφτά ο Μπασινάς, ο Βύντρα, που πας με αυτός Τζίγκερ δεν βάζεις λεφτά να πάρεις παίκτες και φυσικά το σύνθημα που έγινε κλισέ ποια "Παύλο θεέ πάρε την ΠΑΕ". Τι έγινε τώρα ρε Παναθηναϊκάρες και χαίρεστε κάναμε μια νίκη είμαστε πρώτοι; Και με τι παίχτες ε; κάτι άμπαλα κάποιον Μορις έχει λέει στα Μπάκ "Φιλαράκο ποιον λες να δείρουμε σήμερα" "Τι λες για Μορις" "Τι ώρα λες" "Μετά τον αγώνα τι λές ;" "Μπα έχω γυμναστήριο και είμαι και στον όγκο"...στον όγκο στο κεφάλι...Παναθηναϊκάρες μου τι έγινε; Χαίρεστε τώρα εεε; Πως θα περάσουν ρε γαμώτο 2 βδομάδες χωρίς να τρωγόμαστε μέσα στην ομάδα και
χωρίς να ακούσουμε "Παύλο θεέ πάρε την ΠΑΕ". Παναθηναϊκάρες μου τι έγινε με την ΑΕΚ ρε;Η Νιλσο...εε sorry η ξανθιά Σουηδέζα όπως την αποκαλείς πως πήγε χτες άσε μ@l@"κ@ με τον άμπαλο εε ο Σέζαρ τον έπαιζε...Ε όχι ρε μαλακά ο "Νιλσον" (έτσι τον λένε αν δεν θυμάσαι) τον ξέσκισε τον Σέζαρ και όχι μόνο ο Νίλσον όλη η ομάδα σκιζόταν χτες για να σε ευχαριστήσει με τι σειρά της που γέμισες επιτέλους το γήπεδο...Μην ακούω μαλακίες ότι δεν πήγαινες γιατί είναι η Ticket Club ή γιατί ο Τζιγκερ δεν σε θέλει στο γήπεδο και δεν μπορείς να πάρεις εισιτήριο αν πραγματικά θες να υποστηρίξεις την ομάδα και λέγεσαι οπαδός και όχι «φίλαθλος» απλά, πας και όταν πέσει στην 4ή Εθνική. Θα κλίσω με κάτι που λέει ο Χρήστος Κοντός ναι μωρέ αυτός ο γλείφτης του Τζίγκερ έλα ρε "Φιλαράκο" ξέρεις ένας από τους πολλούς που κυνηγάς για να τους τη "πέσεις" επειδή φταίει που δεν πάει καλά η ομάδα. Λοιπών αυτή η μαλακία που λέει αφορά τις εφημερίδες αλλά εγώ θα το επεκτείνω λίγο μέσα στο μυαλό μου :"Όποιος γλύφει τον Κόκκαλη, όποιος πουλάει οπαδιλίκη στην ΑΕΚ και όποιος βάζει γκρίνια στον ΠΑΟ πάει καλά..." Μάνι μάνι τρεις φυλλάδες μου έρχονται στο μυαλό «Πρωταθλητής» η «Ένωση» και φυσικά «Πράσινη» καλά η τελευταία ειδικά σπέρνει κάτι ζιζάνια ΝΑΑΑ με το συμπάθιο πάντα στο όνομα του ενιαίου και αδιαίρετου Παναθηναϊκού…
Αυτά τα ολίγα και οποίος κατάλαβε κατάλαβε...

Υ.Γ Αφήστε τον Παναθηναϊκό μια φορά να κάνει αυτό που μπορεί...





Που είσαι αθλητικέ δικαστεί;;;


Π.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

varieeeeeeeeeeemai!!